Belépés
Tisztelt Felhasználók!
Az elmúlt napokban több megkeresés érkezett hozzánk a december havi bérköltség elszámolás rögzíthetőségével kapcsolatosan.
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a december havi elszámolások rögzíthetőek a KTK rendszerbe, valamint az elszámolás beküldését is végrelehet hajtani. Természetesen a pontos elszámolás rögzítéséhez szükséges ki-, és belépési adatokat előzetesen be kell jelenteni az illetékes foglalkoztatási osztály felé, aki ezen információkat rögzíti az Integrált Rendszerbe.
Az elszámolások rögzítésének hatására, a még elszámolható összeg átfordulhat negatívba ill., beküldésnél megjelenhet egy figyelmeztető üzenet, hogy nincs elegendő keret, de ettől függetlenül az állapot átáll beküldöttre. Ezek a hibák az évnyitást követően megszűnnek, az összegek rendeződnek.
A beküldött elszámolásokat a foglalkoztatási osztály/főosztály munkatársai ellenőrizhetik, de az évnyitásig ne kerüljenek elfogadásra.
A fentieken túlmenően jelezni szeretnénk, hogy a 2019-ben induló támogatások esetében a bérköltség előleg rögzítésének módja változott a KTK-ban. Annak érdekében, hogy az előleg betöltse szerepét és az ütemezésnek megfelelően kerüljön levonásra a támogatás összegéből a foglalkoztatónak csak az alábbi adatokat kell rögzítenie: Sorszám, ÉvHó, Előleg összege. Nem kell - nem is tudja - rögzíteni az előleg elszámolásának ütemezésével kapcsolatos adatokat. Az ütemezést a program automatikusan elvégzi.
Az előleg levonás a támogatási időtartam végére kerül ütemezésre, a levonandó összeg mértéke nem haladhatja meg az adott hónapban kifizetésre kerülő támogatási összeg 70 %-át.
Kérem fentiek szíves tudomásul vételét.
Üdvözlettel:
BM KSKF
Az elmúlt napokban több megkeresés érkezett hozzánk a december havi bérköltség elszámolás rögzíthetőségével kapcsolatosan.
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a december havi elszámolások rögzíthetőek a KTK rendszerbe, valamint az elszámolás beküldését is végrelehet hajtani. Természetesen a pontos elszámolás rögzítéséhez szükséges ki-, és belépési adatokat előzetesen be kell jelenteni az illetékes foglalkoztatási osztály felé, aki ezen információkat rögzíti az Integrált Rendszerbe.
Az elszámolások rögzítésének hatására, a még elszámolható összeg átfordulhat negatívba ill., beküldésnél megjelenhet egy figyelmeztető üzenet, hogy nincs elegendő keret, de ettől függetlenül az állapot átáll beküldöttre. Ezek a hibák az évnyitást követően megszűnnek, az összegek rendeződnek.
A beküldött elszámolásokat a foglalkoztatási osztály/főosztály munkatársai ellenőrizhetik, de az évnyitásig ne kerüljenek elfogadásra.
A fentieken túlmenően jelezni szeretnénk, hogy a 2019-ben induló támogatások esetében a bérköltség előleg rögzítésének módja változott a KTK-ban. Annak érdekében, hogy az előleg betöltse szerepét és az ütemezésnek megfelelően kerüljön levonásra a támogatás összegéből a foglalkoztatónak csak az alábbi adatokat kell rögzítenie: Sorszám, ÉvHó, Előleg összege. Nem kell - nem is tudja - rögzíteni az előleg elszámolásának ütemezésével kapcsolatos adatokat. Az ütemezést a program automatikusan elvégzi.
Az előleg levonás a támogatási időtartam végére kerül ütemezésre, a levonandó összeg mértéke nem haladhatja meg az adott hónapban kifizetésre kerülő támogatási összeg 70 %-át.
Kérem fentiek szíves tudomásul vételét.
Üdvözlettel:
BM KSKF
Optimális képernyőfelbontás: 1680x1050
Javasolt böngészők (legfrissebb verzió):